Escola de Viticultura

El bus urbà de Sant Sadurní reprèn el trajecte fins a Espiells

A partir de dilluns el bus anirà i tornarà dues vegades al dia fins a aquest agregat rural de Sant Sadurní, coincidint amb els horaris de l’escola de viticultura

Com cada any, amb l’inici del curs es reprèn el trajecte fins a Espiells del Bus urbà, que durant les vacances de l’Escola de Viticultura d’Espiells deixa d’oferir el servei en aquest tram. Així, a partir de dilluns el bus anirà i tornarà dues vegades al dia fins a aquest agregat rural de Sant Sadurní, coincidint amb els horaris de l’escola.

L’Ajuntament de Sant Sadurní i l’Institut Català de la Vinya i el Vi (INCAVI) tenen col·laboració per finançar el servei de bus urbà que permet als estudiants de l’Escola de Viticultura i Enologia Mercè Rossell i Formosa, ubicada a la barriada d’Espiells, desplaçar-se des del servei de RENFE de Sant Sadurní a Espiells gratuïtament.

El bus urbà va dues vegades al dia cap a Espiells, només els dies lectius. Surt de la RENFE a primera hora del matí -a dos quarts de vuit- i al migdia– a les dues menys deu- i fa també dos viatges de tornada. Les expedicions a Espiells s’aturen a totes les parades fins a la Rambla Generalitat -a la parada de la Plaça Pau Casals- i a partir d’allà el trajecte és directe fins a Espiells, passant per Can Catassús, on para si fa falta. Els alumnes de l’escola de viticultura poden pujar gratuïtament al bus ensenyant el carnet d’estudiant.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local