Vaga a Renfe

Rodalies i Regionals prestaran el 66% del servei durant les hores punta de la vaga de dijous

La resta de la jornada només circularan un 33% dels combois que ho fan en una jornada ordinària

Els trens de Rodalies i Regionals de Renfe oferiran un 66% del servei durant les hores punta del 29 d'octubre, dia per al qual els sindicats UGT, CCOO, CGT i SF han convocat vaga. Per a la resta de la jornada, el Ministeri de Foment i el Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat han establert que circulin el 33% dels trens d'un dia habitual. D’aquesta manera els trens de rodalia de Barcelona, trens regionals, i trens de rodalia de Girona, prestaran el seu servei en un 66% en el període comprès entre les 6.00 i les 9.30 hores i les 17.00 i les 20.30 hores.

La mobilitat dels viatgers dels trens de Llarga Distància Convencional i Alta Velocitat s’assegurarà amb un servei del 72%. Pel que fa els serveis Avant el serveis essencials són del 63%.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local