Tanatori de Mascotes Barcelona. Tanatori de Mascotes
ACN |
Barcelona
11-01-2018 12:02
El primer tanatori de mascotes de Catalunya ha incinerat 200 animals de companyia des que es va posar en marxa, el mes de juny passat. El tanatori es troba situat a Barcelona i ofereix els mateixos serveis que els establiments funeraris per a la vetlla de difunts humans. S'hi fan incineracions individuals i es conserven les restes en urnes o records personalitzats. La majoria de clients hi acomiaden gats i gossos, però també iguanes, conills, serps o ocells.
El tanatori compta amb dues sales privades des d’on es pot presenciar el procés d’incineració, que és sempre individual, i que es poden personalitzar amb imatges de les mascotes. El servei s’ofereix únicament a través del veterinari i no és possible accedir-hi de forma particular.
El Tanatori de Mascotes Barcelona l’ha creat l‘empresa INECO, que es dedica a la cremació d’animals des de 2004 per donar resposta a la demanda creixent d'aquest tipus de servei.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!