ACN |
Barcelona
01-02-2019 09:48
Es registren retards de més de 30 minuts en diverses línies de Rodalies per una incidència que afecta la infraestructura a Bellvitge, segons ha informat Renfe. Es limita la capacitat operativa en el tram comprès entre Barcelona, Bellvitge i El Prat des de dos quarts de nou del matí. Aquesta avaria obliga a reduir la freqüència de pas dels trens de l'R2Sud, l'R2Nord, l'R11, l'R13, l'R14, l'R15 i l'R16.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!