Nou matí caòtic

Tres avaries i unes obres provoquen retards en diverses línies de Rodalies

L'R1 és la més afectada amb més de mitja hora

Tres avaries i unes obres estan provocant aquest dijous retards en diverses línies de Rodalies. Una avaria de la senyalització entre les estacions de Mataró i Vilassar està generant més de vint minuts a l'R1. El mateix passa per una incidència entre Plaça Catalunya i Sants, que està provocant més de vint minuts de retard en les línies R3 i R4, i més de mitja hora a l'R1. Un problema també en la senyalització a Torredembarra fa que els trens circulin amb més de quinze minuts de demora a les línies R14, R15 i R16. L'R4, a més, també funciona amb més lentitud per les obres del tercer carril.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local