Caos a Rodalies

Restablerta la circulació per les dues vies entre El Clot-Aragó i Sant Adrià de Besòs

Les freqüències i horaris habituals s'aniran recuperant progressivament

La circulació per les dues vies entre El Clot-Aragó i Sant Adrià de Besòs ha quedat restablerta cap a les 9 del matí i les freqüències i horaris habituals s'aniran recuperant progressivament. L'avaria d'un tren en aquest tren havia provocat retards de més de mitja hora a l'R1, l'R3 i l'R4 passades les 7 del matí. A més de retirar el comboi avariat també ha calgut situar un tren en paral·lel per fer el transbordament dels passatgers afectats. Per minimitzar l'afectació s'han desviat trens de forma selectiva pels túnels de Passeig de Gràcia.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local