Pla de Drogues per a la prevenció i l'educació dels adolescents
- VD
- 1/11/2010 22:42:10
A partir de demà comença el període deleccions per a renovar els consells escolars dels centres del Servei dEducació de Catalunya. Les eleccions tindran com a moment central la jornada de votacions, que se celebraran entre el 22 i el 26 de novembre.
El Departament de Governació i Administracions Públiques ha tramitat avui la publicació de les 114 candidatures de les quatre circumscripcions electorals que concorreran a les eleccions al Parlament de Catalunya del proper 28 de novembre. Aquesta informació sortirà demà dimarts, 2 de novembre, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC). A Barcelona i Lleida shan proclamat 29 candidatures a cada circumscripció; a Tarragona, 30 candidatures; i a Girona, 26 candidatures.
L'Equip de Manteniment de la Ciutat de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú ha realitzat, en aquests darrers dos mesos, un total de tretze intervencions en diferents voreres de la ciutat per tal d'adaptar-les a l'ús de les persones amb mobilitat reduïda. A diferència d'altres ocasions, els treballs han estat realitzats conjuntament pels treballadors que l'Ajuntament ha contractat dins els Plans d'Ocupació
L'Àrea de Salut Pública i Consum de la Diputació de Barcelona realitzarà durant el proper mes de novembre campanyes d'inspecció informativa a establiments de set comarques: Bages, Baix Llobregat, Garraf, Maresme, Osona, Vallès Occidental i Vallès Oriental
El regidor d'Urbanisme i Planejament de l'Ajuntament de VNG, Joan Martorell, va presentar, dijous a la tarda al Consell Municipal d'Associació de Veïns, les línies mestres de l'Ordenança reguladora del soroll i les vibracions.
Prop de 70 alumnes de 4rt d'ESO de l'Institut Vinyet van assistir dilluns a la posada en escena d'un espectacle que fusiona teatre amb la prevenció de les conductes de risc associades al consum de drogues en els joves. Sota la direcció artística d'Àngel Bonora, tres actors interpreten "No em ratllis", un espectacle teatral que dóna pas a un diàleg posterior amb el públic jove
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local