TITULARS DEL Dilluns, 3 de gener de 2005
La Direcció General dEmergències i Seguretat Civil informa que lúnic servei destacable en què han treballat Bombers de la Generalitat aquesta nit de Cap d'Any ha estat un accident de trànsit greu a Sitges.
Linforme del Pla dInformació de les Infeccions Respiratòries Agudes a Catalunya (PIDIRAC) confirma la tendència creixent de cadascun dels indicadors alerta de linici de la implantació duna epidèmia gripal a Catalunya durant el darrer cap de setmana (veure PIDIRAC annex).
Iniciar projectes de cooperació i desenvolupament i solucionar les mancances sanitàries de diferents països africans. Aquest és lobjectiu del VIIIè Comboi Humanitari Barcelona Bissau que es va presentar al Mercat Vell i que va partir cap a Àfrica aquest diumenge des de Sitges.
-
Ajt Sitges
-
-
3/1/2005 19:15:58
Gaugeric Piqué i Aixa Segura, en la travessa petita, i Raül Roch i Míriam López, en la travessa gran, van ser els guanyadors de la tradicional Travessa del Port dAiguadolç, organitzada pel Club Natació Sitges, que es va celebrar aquest passat diumenge i en la qual van participar-hi nedadors de tot Catalunya.
-
Ajt Sitges
-
-
3/1/2005 19:08:39
La seva contractació s' afegeix a la de Pablito Martín
-
Llorenç Mateo
-
-
3/1/2005 9:26:03