TITULARS DEL Divendres, 3 de juny de 2011

Compromís sí ha estat decisiu

'Compromís amb Vilanova ha fet la campanya que tothom esperava i, diríem, encara menys: no s’han prodigat gens al carrer, i els actes organitzats als centres cívics i d’altres instal•lacions públiques i privades han estat poc nombrosos i força endogàmics'

  • Arnau Nin
  • 3/6/2011 20:37:04

Rajoy defensa a Sitges que 'Espanya necessita un nou marc que generi confiança'

El president del PP ha participat avui en una conferència de la XXVII Reunió del Cercle d'Economia, que presideix el vilanoví Josep Piqué i que se celebra des d'ahir a Sitges. Durant la seva intervenció, el líder popular ha destacat que perquè les coses canviïn "cal admetre la realitat i estar convençuts que tenim la capacitat suficient per sortir de la crisi. El Govern ha tingut un error de diagnòstic que ha portat al Govern a agreujar el problema i a llançar mesures amb una efectivitat nul·la".

  • Redacció
  • 3/6/2011 17:29:56

Investigadors de la salut laboral es reuniran a Vilanova

Investigadors de Mèxic, Veneçuela, Perú, Costa Rica i Colombia i membres de la Xarxa Iberoamericana de Riscos Psicosocials RIPSOL del Programa CYTED (Ciència i Tecnologia pel Desenvolupament) i de l'Institut Iberoamericà d'Investigació en Salut Ocupacional, Ambient i Societat, es denaran cita la setmana vinent a Vilanova i la Geltrú.

  • Redacció
  • 3/6/2011 11:32:13

Carta oberta a Santi Rodríguez

En resposta a l'article publicat en el seu blog sobre el moviment dels indignats

  • Assemblea d'acampats a la plaça de la Vila
  • 3/6/2011 8:34:27

Agenda del dia

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local