Tancat de 0 a 7
- Francesc Badia
- 3/12/2004 19:51:00
L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú ha guanyat el recurs interposat contra el Ministeri de Ciència i Tecnologia per haver atorgat la llicència d'emetre pel canal 49 UHF a Antena 3 Televisió. En una sentència emesa l'11 de novembre de 2004, el Tribunal Superior de Justícia de Madrid (TSJM) va fallar a favor de l'administració vilanovina, perquè considera que la Direcció General de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació (organisme del Ministeri) va cometre una infracció de la Llei 41/1995 de Televisió Local per Ones Terrestres en concedir a Antena 3 la freqüència que Canal Blau Informació utilitzava des de la seva creació, l'any 1990.
El sindicat espera que l'acord per a la competitivitat de l'economia catalana que ha de sortir a la llum durant les properes setmanes defineixi un model productiu que permeti superar l'estancament de l'ocupació.
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local