Ràdio Cubelles estrena nova programació d’estiu
- VD
- 4/7/2007 23:49:44
La garantia d'un govern estable, amb una nova empenta i il·lusió i amb noves responsabilitats ha estat la valoració que l'alcalde de VNG, Joan Ignasi Elena, ha fet del Ple Extraordinari, celebrat dilluns, on es va aprovar el nou cartipàs del govern municipal.
Sitges emprèn una aventura i reviu la Festa de la Poesia que lany 1918 shi va celebrar impulsada per literats sitgetans. Creada i dirigida pels poetes Cèlia Sànchez-Mústich i Joan Duran i Ferrer i impulsada per lAjuntament de la vila, la Festa de la Poesia a Sitges 2007 neix amb la il·lusió de bastir un concepte inèdit dhomenatge als poetes, un homenatge literari, sensorial, musical, lúdic, massiu, particular, intensiu....
Treure la dansa dun espai com és el teatre, el seu context habitual, per apropar-la als ciutadans. Aquest és un dels objectius bàsics del Dies de Dansa, un projecte cultural anual que es va crear a Barcelona i que forma part del GREC que, des de fa setze edicions, divulga aquesta disciplina artística a través de diferents muntatges que interactuen amb el paisatge urbà de diferents municipis, com és el cas de Sitges.
Impulsar un nou sector econòmic a Sitges. Aquest és un dels objectius del projecte Sitges Reference, el futur edifici doficines de la zona de Les Pruelles que obre les portes del municipi a aquest sector.
Lalcalde Jordi Baijet, acompanyat de diversos membres del govern municipal i de lempresa constructora PROINOSA, van visitar el passat dimarts les obres de construcció daquest edifici, les quals van a bon ritme i que sespera que acabin lestiu de lany vinent.
Els organitzadors del Nowa Reggae, del col·lectiu Endimari, aposten en aquesta edició per un cartell 'ambiciós' que ajudi a consolidar el festival com una de les cites estatals ineludibles pels afeccionats al reggae.
Lalcalde de Vilanova i la Geltrú, Joan Ignasi Elena, i el regidor de Mobilitat i adjunt a alcaldia, Xavier Carbonell, es van reunir aquest dimarts al vespre amb membres de la Plataforma pel Civisme, que estar duent a terme iniciatives en el barri de la Geltrú en relació a la problemàtica del soroll nocturn.
Lalcalde de VNG, Joan Ignasi Elena sha manifestat en relació als incidents del darrer cap de setmana, on es van cremar tres contenidors. Lalcalde ha dit que són casos aïllats i que VNG és una ciutat que estima i respecta el seu espai públic.
El govern vol aprovar, abans de 2008, un document específic contra el soroll ambiental al barri de la Geltrú. Lalcalde de VNG, Joan Ignasi Elena, ha parlat sobre la reunió que ahir va mantenir el govern municipal amb la Plataforma pel Civisme, que està duent a terme iniciatives a la Geltrú en relació a la problemàtica del soroll nocturn.
El passat Sant Jordi els Bordegassos van inaugurar el cicle de Tertúlies Castelleres 2007. En aquella ocasió, els protagonistes van ser els representats dels mitjans de comunicació dàmbit nacional.
El Ple de l'Ajuntament de VNG va aprovar ahir la nova estructura del govern municipal. Es van crear les comissions informatives, es van determinar les delegacions del Ple a la Junta de Govern Local, el nombre de dedicacions exclusives, les retribucions i assignacions dels membres de la Corporació i del personal eventual de confiança. Així mateix, es va donar compte dels decrets de l'Alcaldia sobre la composició de la Junta de Govern Local, les delegacions i nomenament dels tinents d'alcalde, la composició de les comissions informatives i la delegació d'atribucions de l'alcalde a la Junta de Govern Local.
Aquest dilluns al migdia, l'alcalde de Vilanova, Joan Ignasi Elena, ha presidit la concentració silenciosa en memòria dels set turistes catalans i bascos morts al Iemen, a causa d'un atac terrorista.
El Club Ciclista Velo Sprint Vilanova A.B.F. - Tàctic va quedar segon per equip a la prova puntuable per a la Copa Catalana de Ciclisme d'Escoles disputada aquest diumenge a la localitat barcelonina de Pallejà.
El pròxim dijous 12 de juliol, a les 19:30 hores, es durà a terme a lEscorxador de Ribes (c/ Escorxador, 7) una Trobada Jove adreçada a persones dentre 15 i 29 anys, principalment, amb la voluntat de captar suggeriments i propostes per a la redacció i elaboració del Pla Local de Joventut que es vol impulsar des de lAjuntament de Sant Pere de Ribes.
Els dies 6 i 7 de juliol se celebrarà a la zona esportiva del Bosc de Plaça de Ribes la sisena edició de la Diada de lEsport, organitzada per les entitats esportives del municipi amb la col·laboració de lAjuntament de Sant Pere de Ribes.
La Comissió de Comercialització dels Pescadors de Vilanova i la Geltrú, juntament amb lentitat Slowfood-Garraf i Fundació Natura presenten el manifest Per una comercialització justa dels productes de la nostra pesca i la protecció dun ofici ancestral a Catalunya en un acte públic.
El passat dimecres, 27 de juny, la Biblioteca Manuel de Pedrolo es va omplir en motiu de la presentació del conte 'El Bibliol aprèn a la biblioteca' d'Ester Callao Mestre, il·lustrat per Sebastià Serra i imprès a l'Eco de Sitges.
Més que un inventari de greuges, «Municipi i Empresa» és un document que recull lestat dopinió de lempresariat i que fa propostes i suggeriments als governs municipals amb el propòsit de construir un nou estil de relacions entre uns i altres. El document s'ha arribat a definir com d'ampli espectre pel seu caire divers i exhaustiu.
El programa El matí de Catalunya Ràdio conduït pel periodista Antoni Bassas es farà el proper divendres 13 de juliol en directe des de la sala Joaquim Mir del Foment Vilanoví. Aquesta iniciativa s'emmarca dins els actes que s'han dut a terme al llarg de l'any en motiu de la reinauguració de la rehabilitada i remodelada seu de la plaça de les Cols.
Membres de l'assemblea d'ICV-EUiA de Sant Pere de Ribes va
desaprovar que la coalició s'adhereixi al govern del PSC del municipi, aquest dilluns.
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local