El Barça i el Liceo guanyen els seus partits aplaçats de la primera jornada de l' OK LLIga
- Llorenç Mateo
- 5/10/2004 23:19:48
Els serveis i oficines del Consorci per a la Normalització Lingüística (CpNL) ubicats a lAlt Penedès-Garraf distribuiran gratuïtament 100 CD del programari lliure CATix 1.0, a partir daquesta setmana i fins que sacabin les existències.
Amb el lema NO ELS VOLEM REFUGIATS, el moviment solidari amb el poble sahrauí de l'Alt Penedès, Baix Penedès i Vilanova de l'Associació Catalana d'Amics del Poble Sahrauí (ACAPS) ha organitzat una acampada solidària i festiva amb el poble sahrauí.
Més de 30 parades dartesans han omplert aquest cap de setmana la rambla de Canyelles. Aquesta fira es troba englobada dins el programa Viu el Parc amb el nom de Festes de tardor a Canyelles.
El passat dia 3 doctubre es va celebrar a Canyelles la III Diada de la Gent Gran. Va ser un dia especial de homenatge vers aquest col·lectiu mereixedor duna atenció especial per part de tots. Als actes de la diada van assistir-hi unes 180 persones majors de 60 anys.
El diputat de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona, Teodoro Romero, i el president del Consell Comarcal del Garraf, Josep Anton Blanco, signaran demà, 6 d'octubre, el Pacte Territorial per l'Ocupació del Garraf. La signatura tindrà lloc a les 13:00 h. a la Masia Cabanyes (Camí de la Masia Cabanyes, s/n) de Vilanova i la Geltrú.
Els interessats en rebre formació de monitor de lleure ja tenen la possibilitat de cursar-lo a Sitges. Aquest curs de formació està adreçat a monitors/es d'entitats d'educació en el lleure i responsables d'associacions que treballin amb adolescents i joves, i tractarà sobre la prevenció de les relacions abusives de gènere.
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local