Sellebuc cancel·la el concurs de monologuistes per manca de participants
- Redacció
- 8/7/2011 20:25:28
La façana marítima de Vilanova i la Geltrú comptarà enguany amb dos mercats d'estiu que volen dinamitzar la zona en els horaris de més afluència de vianants. Aquest cap de setmana s'estrena una nova proposta a la plaça de la Mediterrània, mentre que a partir del 15 de juliol les parades que s'instal·len al passeig del Carme els caps de setmana passaran a ser-hi cada dia.
El govern de Sant Pere de Ribes estalviarà 151.000 euros de retribucions dels càrrecs electes i del personal de suport als grups. Aquesta és una de les primeres mesures que ha pres el govern del municipi format pel PSC i per Iniciativa per Catalunya Verds.
Josep Antoni Blanco (PSC) i Bàrbara Scuderi (ICV) han fet oficial avui un pacte de govern entre les dues formacions que, malgrat no garantir la governabilitat perquè continua sent un govern en minoria, vol defensar una nova reorganització de l'Ajuntament i una major participació ciutadana.
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local