TITULARS DEL Dimarts, 8 de novembre de 2005
El govern de Vilanova va aprovar dilluns a la nit l'increment de les taxes i ordenances per al proper any, la majoria de les quals s'augmentaran un 4%. El ple va finalitzar poc abans de la mitjanit, després d'una sessió de debat intens i que va necessitar de més de dues hores per aprovar l'augment fiscal.
El Museu La Cooperativa de la Colònia Güell de Santa Coloma de Cervelló acollirà el proper divendres a les nou del vespre el lliurament dels premis de la 1a Triennal d'Arquitectura del Baix Llobregat, Garraf i Alt Penedès, convocada per la Seu de la Demarcació de Barcelona del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya a Sant Joan Despí.
Sitges ha estat un dels sis municipis de la província de Barcelona que ha participat en el projecte pilot per a ledició dun joc sobre la Carta Europea dels Drets Humans a les Ciutats.
Per tal de fer les tasques de reasfaltat del carrer, del dilluns 14 al divendres 17 de novembre estarà tallada al trànsit de vehicles l'avinguda de Cubelles, en el tram comprès entre la rambla de Salvador Samà i el carrer del Greco.
-
Nota de premsa/CEVG
-
-
8/11/2005 19:32:20
-
Nota de premsa/CEVG
-
-
8/11/2005 19:30:01
-
Nota de Premsa/ CEVG
-
-
8/11/2005 19:28:37
-
Nota de Premsa/ CEVG
-
-
8/11/2005 19:26:56
-
Albert Garduño
-
-
8/11/2005 17:08:37
Una de les formacions més destacades de la darrera generació de la música antiga de Catalunya, Rubato Appassionato, ha presentat aquest dissabte a la nit a Vilanova i la Geltrú el seu espectacle Nord Versus Sud. El concert es va fer a l'església de Santa Maria de la Geltrú.
El Consorci del Patrimoni de Sitges va inaugurar el passat divendres lexposició central del seu desè aniversari a la Sala Vaixells del Palau Maricel. Praeservare, 10 anys de conservació i restauració és una mostra del treball desenvolupat per lens dalgunes de les peces més representatives del patrimoni de la vila, amb una explicació del seu procés i de les tècniques emprades.