La Festa Major de la Geltrú, a punt
Aquest vespre, a partir de les 19.30 h, s'ha celebrat el tradicional pregó de Festa Major de la Geltrú. El pati del Castell de la Geltrú ha acollit aquest acte d'inici de la festa gran, que enguany ha tingut enguany com a pregoner l'escriptor geltrunenc Isidre Cunill.
- Redacció
- VNG
- 9/9/2012 20:59:34