TITULARS DEL Diumenge, 9 de setembre de 2012

La Festa Major de la Geltrú, a punt

Aquest vespre, a partir de les 19.30 h, s'ha celebrat el tradicional pregó de Festa Major de la Geltrú. El pati del Castell de la Geltrú ha acollit aquest acte d'inici de la festa gran, que enguany ha tingut enguany com a pregoner l'escriptor geltrunenc Isidre Cunill.

  • Redacció
  • VNG
  • 9/9/2012 20:59:34

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local