TITULARS DEL Diumenge, 10 d'abril de 2005

Nous horaris d'obertura de les biblioteques municipals de Vilanova

Després de més d’un any de funcionament de la biblioteca Armand Cardona Torrandell s’ha comprovat que l’horari actual de la biblioteca és un horari comercial, per la qual cosa els usuaris que treballen en el món del comerç de la zona no poden gaudir dels serveis que ofereix aquest equipament de proximitat.

  • Ajt Vilanova
  • 10/4/2005 22:56:20

Brots de poesia a Vilanova

L’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú presenta per primera vegada una programació dedicada exclusivament a la poesia, Brots de poesia, que, acompanyada de música i altres elements, pretén apropar aquest gènere literari, que tot sovint és considerat de difícil o de minoritari, al màxim de persones.

  • Ajt Vilanova
  • 10/4/2005 22:52:44

Cremen 30 hectàrees forestals entre Cubelles i Cunit

Un incendi forestal ha afectat aquest diumenge a la tarda el límit entre els termes municipals de Cubelles i Cunit. El fort vent va dificultar la tasca d'extinció dels bombers, que han treballat tota la nit per remullar la zona.

  • VD
  • 10/4/2005 22:39:29

Simposi Nacional sobre la Sida a Sitges

Sitges ha acollit aquest cap de setmana el Simposi Nacional de Sida, on s'han reunit metges especialites de tot l'Estat per analitzar l'evolució de la malaltia.

  • VD
  • 10/4/2005 22:32:08

Inici prometedor per l'equip Martínez-Garduño, VNG Ral·li

Aquest cap de setmana es va disputar la primera prova puntuable pel Volant RACC – Desafío Peugeot Catalunya, el 53è Ral•li Costa Brava. L’epicentre de la prova va ser Lloret de Mar i els trams a disputar van ser Tossa-St. Feliu, Sta. Pellaia, La Ganga, St. Grau, Els Àngels i La Bisbal. La prova es caracteritzava per uns trams molt tècnics i un asfalt lliscant. La climatologia va ser la protagonista de la jornada, la pluja i l’aiguaneu van acompanyar als equips durant gran part de la prova.

  • VD
  • 10/4/2005 21:52:17

Agenda del dia

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local