Aquest cap de setmana es disputa la Final Four de la LLiga Europea d' Hoquei Patins
Una final catalano-portuguesa està assegurada
- Llorenç Mateo
- 10/5/2005 23:12:08
Una final catalano-portuguesa està assegurada
Els alcaldes i regidors de Bellmunt de Priorat, Capellades, Cardona, Castellar de nHug, Castelló dEmpúries, Cercs, Granollers, Igualada, Manlleu, Manresa, Palafrugell, Puig-Reig, Santa Coloma de Cervelló, Sant Sadurní dAnoia, Vilanova i la Geltrú i Terrassa han signat avui, 9 de maig, un conveni per impulsar un Pla de Dinamització Turística del Turisme Industrial i la Innovació Tecnològica de Catalunya. La signatura ha estat presidida pel conseller de Comerç, Turisme i Consum, Josep Huguet, i ha tingut lloc a la seu del Departament del Comerç, Turisme i Consum de la Generalitat de Catalunya. També estan treballant en aquest projecte els municipis dÀreu, Esparraguera i de Sils, els representants dels quals no han pogut assistir a lacte de signatura daquest matí.
Més de cent cinquanta convidats es van reunir el 3 de maig passat per assistir a la cloenda de la vuitena temporada de la Ruta del Xató.
La directora general de Turisme de la Generalitat, Isabel Galobardes, lalcalde de Calafell, Joan M. Triadó, i els ambaixadors de la Ruta del Xató, lactriu Rosa Andreu (sortint) i Pere Tàpias (entrant), van presidir el sopar de cloenda celebrat a lHotel Canadà Palace de la Platja de Calafell. També hi eren la majoria dalcaldes dels altres vuit municipis de la Ruta, nombrosos regidors, membres dels gremis dhostaleria i força restauradors adherits a la Ruta.
Les I Jornades Interculturals van finalitzar divendres amb un dinar en el que es van poder tastar aperitius i plats de diferents indrets del món sota el lema Menjars del Món.
La participació en línia arriba a Sitges a través de la web Ciutadans2005.net. Lagència de notícies Europa Press i lAjuntament han signat un conveni per a què els ciutadans puguin fer arribar les seves propostes al consistori, simulant làgora grega.
Sense agendes i sense telèfons mòbils. És l'hora d'anar a classe. Dijous vinent salpa el programa Training a bord, una innovadora proposta de formació per a directius de pimes a bord d'un gran creuer.
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local