TITULARS DEL Dijous, 11 d'agost de 2005

El Grup Caixa Penedès ha obtingut un resultat net atribuït de 35,23 milions d’euros en el primer semestre de 2005, un 13,02% més

El Grup Caixa Penedès ha obtingut un benefici abans d’impostos de 50,16 milions d’euros en el primer semestre de l’any, un 19,26% més que en el mateix període de l’any anterior. El benefici després d’impostos ha estat de 36,69 milions d’euros amb un increment del 12,78% i el benefici net atribuït al Grup, de 35,23 milions d’euros, s’ha incrementat un 13,02%. Els comptes del Grup s’han efectuat d’acord a les noves normes de comptabilitat (NIC), aplicables des de Juny de 2005.

  • VD
  • 11/8/2005 19:15:02

El conflicte de Fondo Somella, en vies de solució

L'Ajuntament de Vilanova ha arribat a un preacord amb la constructora Dragados per tal de reactivar les obres d'urbanització del sector Fondo Somella, que fa un més que es troben paralitzades. El preacord contempla un increment del pressupost del 24%, tot i que els veïns ja han anunciat que no estan disposats a pagar un augment superior al 17,5%.

  • VD
  • 11/8/2005 18:03:33

Els drets de tots els treballadors, a Internet

Aquest matí, la Directora General de Relacions Laborals, Mar Serna, ha presentat el nou servei virtual de la Generalitat, que consisteix a posar a l’abast de tothom els 1.455 convenis col·lectius que regulen actualment les relacions laborals a Catalunya. Aquest nou servei està disponible a la pàgina web del Departament de Treball i Indústria (www.gencat.net/treballiindustria), dins l’apartat de Convenis Col·lectius.

  • VD
  • 11/8/2005 17:46:00

Entrevista a Bienve Moya

Bienve Moya, gestor cultural, és un dels onze impulsors del col•lectiu Els altres andalusos, grup que neix per donar resposta “a aquells que s’apropien de la nostra voluntat per satisfer els seus interessos particulars”. D’entre els fundadors hi ha Lluís Cabrera, del Taller de Músics, i el president de la Casa d’Andalusia de Sant Boi de Llobregat, Pedro Morón, que denuncien “que algú demani subvencions públiques o intercedeixi en la política catalana en nom nostre”. Aquest dijous seran rebuts a l’Ajuntament de Barcelona a exigències del col•lectiu que volen que es facin públiques les subvencions a la Federación de Entidades Culturales Andaluzas en Cataluña (Fecac). [Entrevista publicada al diari AVUI el 14 de març de 2005]

  • Bernat Deltell
  • 11/8/2005 10:09:18

Agenda del dia

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local