TITULARS DEL Dijous, 12 de febrer de 2004

EL SALVATGE EUROPEU

Roda de premsa: 17 de febrer, a les 12.00 hores
Inauguració: 17 de febrer, a les 19.00 hores

  • CCCB
  • 12/2/2004 17:25:09

Èxit en la presentació de candidatures per al Consell d’Infants de Sitges

Un total de 87 candidatures diferents s’han presentat al llarg d’aquesta setmana per formar part del I Consell d’Infants de Sitges. Aquestes candidatures, 40 a l’Esteve Barrachina, 34 a l’Escola Pia i 13 al Miquel Utrillo, concorrien aquest dijous al matí a les eleccions en els seus centres escolars, on democràticament s’elegirien els 14 membres d’aquest òrgan de participació ciutadana.

  • Nota premsa/Ajt Sitges
  • 12/2/2004 13:52:47

Mor el regidor del Partit Popular de Sitges, Ignasi Deó

El regidor del Partit Popular a l'Ajuntament de Sitges, Ignasi Deó, va morir dimecres a la tarda com a conseqüència d'un accident de trànsit a les carreteres valencianes. L'històric dirigent del PP de Sitges va perdre la vida durant un viatge per motiu personals.

  • VD
  • 12/2/2004 13:49:44

Agenda del dia

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local