TITULARS DEL Dijous, 14 de desembre de 2006
La successora de Jordi Valls serà, finalment, Iolanda Sánchez. Des del principi, tot apuntava que la regidora d'Esports prendria el relleu del segon tinent d'alcalde en la cursa electoral, però la presentació d'una segona candidatura per ocupar aquest càrrec va refredar les intencions de l'executiva local, que s'havia decantat clarament per Sánchez.
Més de 1.160 persones han presentat una sol·licitud per optar a un dels pisos de lloguer econòmic que La Caixa està fent a Vilanova. El sorteig dels habitatges socials ha estat aquesta setmana i 57 persones han obtingut la reserva d'una plaça. A més 171 persones han quedat en una llista d'espera per cobrir les possibles vacants.
Lempresa Belsar Sport SL va presentar als grups polítics municipals el projecte bàsic del complex mixt esportiu i hoteler, que lAjuntament de Cubelles va adjudicar a aquesta empresa el passat 22 de maig. Lequip darquitectes de lempresa Pujol Arquitectura, ha estat lencarregat delaborar el projecte, seguint les directrius del plec de clàusules i els promotors, i que corregeix bona part de les mancances reclamades per alguns grups en el moment de votar la concessió.
-
Ajt Cubelles
-
-
14/12/2006 23:07:57
Coincidint amb els actes de celebració del 125è Aniversari de l'arribada del Ferrocarril a VNG, el Museu del Ferrocarril ha atorgat els premis Camins de Ferro, que enguany arribaven a la sisena edició.
Es tracta d'uns guardons que premien la col·laboració de persones i empreses que, de manera desinteressada, participen en l'estudi del món del ferrocarril a Catalunya.
-
Solblau
-
-
14/12/2006 23:05:40
Jordina Biosca, autora del llibre, va ser l'encarregada d'explicar-lo als menuts, acompanyada de l'il·lustrador del conte, Carles Hernández. L'escriptora volia escriure la història del patge reial, i va haver de fer servir la imaginació per construir-li una vida. Pel que fa al seu aspecte, l'Eliseu és, sobretot, color. L'il·lustrador tenia clar que havia de dibuixar màgia.
-
Solblau
-
-
14/12/2006 23:03:20
Malgrat lescassetat de pluges en els darrers mesos, lAjuntament continua el seu programa dinversions per a minimitzar els riscos dinundacions en cas de fortes precipitacions.
Moltes persones dediquen part del seu temps lliure a ajudar als altres. Aquest és el cas de Sitges, on hi ha molta gent que forma part del teixit del voluntariat.
-
Llorenç Mateo
-
-
14/12/2006 14:25:55