TITULARS DEL Dilluns, 17 d'octubre de 2005

El poble sahrauí crida a Vilanova que continuarà resistint

Ni la repressió, ni les tortures, ni la intransigència del govern marroquí aconseguirà reduir les forces del poble sahrauí per lluitar per la seva llibertat. Aquest va ser el missatge que van deixar clars durant el cap de setmana els participants a l'acampada solidària que va organitzar l'Associació Catalana d'Amics del Poble Sahrauí a la platja de Ribes Roges.

  • VD
  • 17/10/2005 23:01:46

'Hard Candy' de David Slade, la millor del Festival de Sitges

'Hard Candy' de David Slade ha estat proclamada gran triomfadora de la 38 edició del Festival Internacional de Cinema de Sitges, després de rebre el premi a la millor pel·lícula, el de millor guió i el premi del públic. Sitges ha tancat una edició marcada per la visita de gran estrelles com quentin Tarantino i Jodie Foster, entre molts d'altres.

  • VD
  • 17/10/2005 22:26:57

Rebuda d'honor als expedicionistes del Vilanova 8000

Unes cent persones es van desplaçar aquest dissabte a l'aeroport del Prat de Llobregat per rebre amb tots els honors als membres de l'expedició Vilanova 8000 que fa uns dies van assolir el cim del Cho Oyu.

  • VD
  • 17/10/2005 22:05:51

Els Bordegassos recuperen el 3 de 8 i consoliden la torre de 7

A Alcover es donaven totes les circumstàncies per poder intentar castells de 8, entre elles un bon nombre de camises. Així que els Bordegassos van sortir de 3/8. No estava ni molt menys tant parat com el darrer intent desmuntat i la canalla no pujava tant de pressa com sap. Tot i això el castell es va carregar sobradament i es va defensar fins al límit a la descarregada. Els nervis van fer que només es pogués carregar però la llenya és d'aquelles bones on ningú no pren mal i en què la canalla ja era fora. I el millor, tothom convençut que el proper 3 serà descarregat.

  • Marc Ortiz
  • 17/10/2005 19:35:31

Agenda del dia

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local