TITULARS DEL Dimecres, 23 de novembre de 2005

Els casaments civils superen per primer cop als catòlics al Garraf

El Garraf és la tercera comarca de Catalunya pel que fa a la taxa de nupcialitat (matrimonis per 1.000 habitants), per darrera de l'Anoia i el Tarragonès, que encapçalen el rànquing. La comarca té una taxa de 5,7 ‰ i això es tradueix en un total de 690 casaments celebrats al Garraf

  • VD
  • 23/11/2005 22:43:00

PREVENIR LA VIOLÈNCIA VERS LES DONES, UN COMPROMÍS COMÚ

Avui, 25 de novembre de 2005, els ajuntaments volem expressar com cada dia el nostre rebuig més ferm davant d’una problemàtica social tan greu com és la violència de gènere. Una violència malauradament encara present en les nostres societats, que lesiona els drets fonamentals de les dones i la seva llibertat. Una violència basada en la desigualtat què qüestiona els drets de ciutadania i el desenvolupament democràtic. Una violència que interpel•la a dones i homes que volen construir unes relacions personals i socials basades en el reconeixement, el respecte i la igualtat, i que volem fer, dels nostres pobles i ciutats espais de convivència i de pluralitat, on la violència vers les dones no hi sigui present.

  • VD
  • 23/11/2005 22:24:00

Centaures, el nou llibre de l'escriptora vilanovina Mercè Foradada

Centaures és el nou llibre de l'escriptora vilanovina Mercè Foradada, actual regidora de Cultura del govern local. La nova obra ha estat editada per Cossetània Edicions i es presentarà divendres a dos quarts de vuit del vespre a la llibreria Llorens, de mans de l'exalcalde Sixte Moral.

  • VD
  • 23/11/2005 22:04:57

La caravana solidària a l'Àfrica Occidental surt de Vilanova

Aquest divendres 25 de novembre sortirà de Vilanova i la Geltrú la Caravana Solidària a l'Àfrica Occidental, organitzada per l'ONG Barcelona Acció Solidària amb la col·laboració de diferents entitats, empreses, mitjans de comunicació i institucions, com l'Ajuntament vilanoví.

  • VD
  • 23/11/2005 21:50:25

Agenda del dia

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local