TITULARS DEL Dilluns, 25 de juny de 2007
Les pedres dels accessos a lesglésia Vella sestan tornant a collocar a mesura que les obres dadequació i millora de lemplaçament i dels seu entorn van avançant.
El Ple extraordinari de divendres, a més de donar compte de les designacions dels regidors de l'equip de govern, va aprovar la nova estructura organitzativa que es compon de cinc grans àrees funcionals que agrupen la totalitat dels serveis municipals, a més de les de Secretaria i d'Intervenció, i de quatre àrees territorials que garanteixen la representació política en quatre zones geogràfiques del municipi.
Loficina local de la Creu Roja a Vilanova i la Geltrú iniciarà, el 2 de juliol, una campanya per tal daconseguir que més persones col·laborin amb la institució, fent-se socis.
El 'Bus de l'Aigua' de les Obres Socials de la CAM traslladarà a VNG aquesta setmana les seves activitats de conscienciació sobre l'aigua. Les persones interessades s'hi podran apropar tant en horari de matí com de tarda.
-
Vilanova.cat
-
-
25/6/2007 21:40:23
El Molí de Mar va acollir divendres la segona edició de 'La Nit de l'Esport'. Un acte de reconeixement als millors esportistes locals de la temporada, organitzat conjuntament per l'Ajuntament de VNG, Canal Blau i el Diari de Vilanova.
-
Vilanova.cat
-
-
25/6/2007 21:39:09
Els actes de Sant Pere s'inicien aquest dimarts 26 de juny, a dos quarts de vuit del vespre, amb la presentació de la separata del programa 'Petites històries de dracs i diables o la faula del Drac i el Diable', a càrrec d'Anton Milà Muntané (Pinzell). L'acte tindrà lloc a l'Escorxador, on també s'inaugurarà l'exposició fotogràfica 'Bèsties de foc', amb instantànies de trenta cinc bèsties d'arreu de Catalunya i amb motiu del 35è aniversari del Drac. La mostra es podrà veure fins el 6 de juliol, de dimarts a diumenge de 18 a 20 hores.
LAssociació de Viticultors del Massís del Garraf, Slow Food Garraf i el Consorci de Turisme del Garraf han fet possible que durant un parell de dies (21 i 22 de juny) aquests periodistes hagin participat en el Tast de Vins del Massís del Garraf, tot compartint els seus coneixements amb els elaboradors a fi i efecte de valorar aspectes relatius a la qualitat i peculiaritats daquests vins.
Una maestra acaba de enviarme un mail en el que explica que la "basura" no es exclusiva de la televisión. Se refiere al programa radiofónico "Prohibit als pares" ("Prohibido a los padres") de Radio Flaixbac, una versión barata de "El diario de Patricia"
-
Magda Bandera
-
-
25/6/2007 19:53:46
-
El Cep i la Nansa
-
-
25/6/2007 17:28:55