TITULARS DEL Dissabte, 28 de febrer de 2004

Homenatge a les dones que van lluitar contra Franco

Moltes dones anònimes van lluitar durant el franquisme per la restauració de la llibertat, la democràcia i els drets civils. L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria (EPSEVNG) els volen retre homenatge i recordar el seu esforç. Aquest homenatge s'emmarca dins dels actes de celebració del dia internacional de la dona treballadora.

  • VD / Sirc
  • 28/2/2004 18:59:47

Amb el pis a coll

La cruïlla entre la Rambla Principal i el carrer de Francesc Macià es va convertir dissabte al matí en un improvitzat saló d'una casa sense sostres ni parets. Alguns membres del col·lectiu de joves d'Esquerra verda del Garraf i de Barcelona van arribar a quarts de dues del migdia amb la casa literalment a coll i van plantar-se al carrer. Des d'allà volien denunciar els problemes que tenen els joves per emancipar-se.

  • VD / Sirc
  • 28/2/2004 18:18:36

Agenda del dia

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local