TITULARS DEL Dimarts, 30 de novembre de 2010

'Des de la foscor...', una aproximació per a invidents a l'obra de Cardona Torrandell

La presentació de la tesi serà a càrrec de la seva autora, Esther Sampietro i introduïda per Genís Martos, director de l'agència de l'ONCE a Vilanova i la Geltrú. Des de la foscor... la bava platejada d'un cargol és el títol que Esther Sampietro va donar a la seva tesi, que suposa una original aproximació a l'obra d'Armand Cardona

  • VD
  • 30/11/2010 23:07:52

Sitges donarà el tret de sortida a la campanya de Nadal

Sitges donarà el tret de sortida a la campanya de Nadal 2010 aquest divendres a les 19.00 hores de la tarda amb l'encesa de la il•luminació. Més de 260 punts de llums distribuïts en 36 carrers lluiran els carrers de Sitges.

  • VD
  • 30/11/2010 21:37:57

'No et facis posar cendra'

Amb aquestes paraules va adreçar-se en un poema Joan Maragall a una jove desconeguda. És un advertiment a no fer cas de la pulsió de mort, de sequedat vital, de cendra, d’aquella negació del cos que en la continuació del poema afegeix “que no té res a veure amb tu”.

  • Teresa Costa-Gramunt
  • 30/11/2010 13:25:12

Vins amb noms que no deixen indiferent

Aquest diumenge passat vaig publicar a la secció Gente de La Vanguardia un divertit reportatge sobre els noms com a mínim curiosos de molts vins. Tot plegat és només màrqueting?

  • Ramon Francàs
  • 30/11/2010 12:52:50

Agenda del dia

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local