Vegueria del Penedès

AUTOMÒBIL

GEDIA invertirà 12 MEUR a la seva planta de Santa Margarida i els Monjos per fabricar components per a Volkswagen


ACN Santa Margarida i dels Monjos

30-06-2023 18:10

L’empresa alemanya preveu crear una cinquantena de nous llocs de treball

GEDIA invertirà 12 MEUR a la seva planta de Santa Margarida i els Monjos per fabricar components per a Volkswagen. ACN

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L’empresa alemanya GEDIA, especialitzada en la fabricació de components per al sector de l’automòbil, invertirà més de 12 milions d’euros per iniciar una nova línia de producció destinada al grup Volkswagen a la seva planta de Santa Margarida i els Monjos. En concret, incorporarà nova maquinària especialitzada per a la fabricació del suport estructural metàl·lic per al panell d’instruments dels vehicles elèctrics. GEDIA té previst començar a subministrar aquests nous components en sèrie el 2026 i arribar al màxim de producció dos anys després, quan calculen fabricar 2.800 unitats diàries. Aquest volum de producció requerirà incorporar una cinquantena de nous treballadors.

La nova inversió l’ha anunciada aquest divendres David Martín, director general de GEDIA, durant l’acte de celebració dels 25 anys de l’activitat de la companyia a Catalunya.

L’empresa compta amb unes instal·lacions d’uns 65.000 m² de superfície a Santa Margarida i els Monjos, la meitat dels quals destinats a naus industrials i equipaments productius. Des del 2019, la companyia ha invertit prop de 30 milions d’euros en la seva planta penedesenca.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.