HUMOR
02-06-2010 Última revisió: 13-12-2017 20:09
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Ho diu el mateix David Puertas, músic, professor, periodista i inventor dels Sidokus. Un home polifacètic sense pèls a la llengua. Tot i que, segons alguns treballadors de la SGAE, on realment no té pèls és en altres llocs del cos. El següent vídeo no resol aquest dilema capil·lar, però pot ser una bona manera de passar el dia. Si més no, és gratis. Tot el contrari que la SGAE.
El professor que caminava nu per la platja
Hi ha moltes maneres d’escoltar sardanes... i aquesta n’és una. Estranya, d’acord. Però n’és una. Visionaris Digitals també té maneres estranyes de manipular entrevistes. I no patiu pel bo d’en Puertas: si hagués pogut, ell també ens ho hauria fet.
PUBLICITAT
PUBLICITAT