PUBLICITAT
HUMOR
16-07-2010 3:21
I Visionaris Digitals ha intentat recollir-les en un document audiovisual que, segurament, no passarà a la història per la seva brillantor. Qui volíeu que guanyés el Mundial de futbol? Animar la Roja és només esport o també hi entren en joc sentiments nacionals? No us perdeu les respostes del jovent de la nostra comarca. El pop Paul no us ho perdonaria.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT