PUBLICITAT
HUMOR
13-10-2010 9:34
Vols trobar més fàcilment les notícies d’Eix Diari a Google? Fes d’Eix Diari la teva font preferida a Google i no et perdis l’actualitat del territori.
L'últim exemple d'aquesta polèmica l'ha servit l'holandès Nigel de Jong, que ha estat apartat de la seva selecció per les contínues entrades dures que propina als rivals. A l'extrem contrari, una munió de davanters que pateixen lipotímies sobtades, com si algú els hagués obligat a presenciar una escena eròtica entre Louis van Gaal i Lloll Bertran. Bé, amb una petita diferència: en el cas de pel·lícula, ningú dubtaria que allò és art.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT