PUBLICITAT
HUMOR
25-03-2011 0:42
Perquè ell se sent com el Robin Hood de la cuina, però sense portar les malles tan arrapades. La seva missió és impedir que els productes autòctons desapareguin a la mateixa velocitat vertiginosa amb què ho fan les neurones del cap de Ricardo Bofill.
Una tasca difícil que pensa defensar fins a les últimes conseqüències, només armat amb aliments frescos i de la terra. Sort que no té el restaurant a Líbia. Potser necessitaria un altre tipus d’arma més contundent.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT