Vegueria del Penedès

VNG

Les multes, principals queixes al Defensor de la Ciutadania


Redacció

13-09-2011 1:53

Oleguer Arnau ha presentat aquest dilluns la Memòria d'Activitats de 2010 de l'oficina, que va atendre 106 ciutadans

"

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Oleguer Arnau, Defensor de la Ciutadania de Vilanova i la Geltrú, ha presentat aquest dilluns en un ple extraordinari la Memòria d'Activitats de 2010, que mostra que les principals queixes que té el ciutadà sobre l'administració local tenen a veure amb les multes.

L'empresa municipal VNG Aparcaments, que gestiona les zones blaves de la ciutat, i la policia local han estat dues de les àrees municipals que més requeriments va tenir durant el 2010 del Defensor de la Ciutadania, una oficina que s'encarrega de donar resposta a les queixes que té el ciutadà en relació a l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú. En aquest sentit, el Defensor ha fet una recomanació clara: "incrementin i clarifiquin en la mesura del possible la forma correce d'anul·lar les denúncies, augmentant la informació i la mida de la lletra utilitzada en les terminals de pagaments". A més, des de l'oficina es demana a l'Ajuntament que "mostri una actitud més flexible davant de les recomanacions dels ciutadans que, havent pagat l'import corresponent a l'anul·lació de la multa, no ho han fet de la forma correcta, però poden demostrar que ho han fet, i que se'ls retiri la sanció de 90 euros posterior".

Oleguer Arnau ha rebut les felicitacions de tots els grups municipals per la feina feta. El Defensor ha anunciat que per aquest any es marcan com a principal objectiu de l'oficina iniciar procediments d'ofici.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.