Vegueria del Penedès

CUBELLES

El govern acusa el PSC d'endeutar i malbaratar els recursos municipals


Redacció

03-11-2011 0:47

El regidor d'Hisenda, Luís Alamán, respon al comunicat fet públic la setmana passada pel PSC en el qual defensava la bona gestió de l'anterior govern

"

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El regidor d'Hisenda de Cubelles, Luís Alamán, ha acusat aquesta tarda el PSC d'haver endeutat l'Ajuntament de Cubelles en quatre anys i d'haver malbaratat els recursos del consitori. Alamán respon així a un article del PSC fet públic la setmana passada defensar la gestió municipal de l'anterior govern.

El govern de Mònica Miquel responsabilitza l'anterior executiu del 'mal estat' de les finances municipals, dels deutes amb els proveïdors i de la inexistència d'un pla de viabilitat per reconduir la situació.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.