Poesia

Poemes sorgits del cor

El polifacètic (escriptor, professor, editor, pintor...) Joan Bosch i Planas (Vilafranca del Penedès, 1951) ens ha sorprès amb dos reculls poètics

Coberta de 'Rere els ulls hi tinc el cor' de Joan Bosch i Planas. Eix

Coberta de 'Rere els ulls hi tinc el cor' de Joan Bosch i Planas. Eix

El primer en castellà, Versos para América Latina (Ed. Carena, 2024), fruit de les seves llargues estades a l’Amèrica Llatina, font d’estudis i d’inspiració; i el segon en català,

Hemeroteca. Contingut exclusiu per a subscriptors

Subscriviu-vos i accediu als tots els reportatges setmanals exclusius de l’Eix Diari, a la nostra hemeroteca amb totes les notícies publicades des de 2001 i d'altres serveis com els nostres butlletins electrònics informatius.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!

També pots escollir Eix Diari com a font preferida de Google i no perdre't les nostres notícies



Articles d'opinió
FREDERIC LLOPART

Sira

  • 23-04-2025


Últims llibres recomanats

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local