Perruqueria

Christian Ríos guardonat als Premis Fígaro Perruqueria Creativa

Christian Ríos guardonat als Premis Fígaro. Eix

Christian Ríos guardonat als Premis Fígaro. Eix

Cada any, els Premis Fígaro, organitzats per l'associació Club Fígaro, reconeixen la labor dels perruquers creatius al nostre país. En la seva 14a edició, que es va celebrar el dilluns 6 de novembre a Madrid, va reunir 21 finalistes, repartits en set categories, que van mostrar les seves propostes sobre la icònica Passarel·la Fígaro -la mateixa de la Mercedes-Benz Fashion Week Madrid-, deixant clar, una vegada, més per què la perruqueria espanyola ha aconseguit convertir-se en una de les més admirades de tot el món.

Christian Ríos, director de Christian Ríos Hair Couture, a Vilanova i la Geltrú, es va alçar amb el premi en la categoria Masculina, per la col·lecció Indie.

L'estilista català ja va aconseguir conquistar aquest premi en l'edició anterior dels Premis Fígaro, on comptava amb una doble nominació per a la mateixa categoria. D'aquesta manera, ha aconseguit convertir-se, en poc temps, en referent absolut de la perruqueria masculina al nostre país.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local