COMARCA

El Consorci de Turisme del Garraf, al Fitur

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

L’objectiu de la participació del Consorci en l’edició d’enguany és treballar, durant els cinc dies de durada d’aquesta fira, per aprofitar-la com a plataforma internacional per promocionar de manera genèrica l’oferta dels sis municipis que integren la comarca. Per això, els professionals que s’adrecin a aquest estand trobaran material de difusió turístic de la comarca i seran informats per personal propi d’aquesta entitat.

A més, dins del programa d’activitats paral·leles que tindran lloc durant la Fira cal destacar que, el dijous 31 de gener, la Secretaría General de Turismo i la Federación Española de Municipios y Províncias faran entrega al Consorci de Turisme del Garraf del diploma de reconeixement a la tasca que aquesta entitat ha portat a terme en la implantació del Sistema Integral de Qualitat Turística a la comarca del Garraf conjuntament amb les empreses i entitats que hi estan participant.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local