VD |
29-04-2009 23:08
A partir del 2 de maig l’horari de l’Oficina de Turisme de Cubelles (Plaça del Castell, 1) canviarà i es passarà a fer l’horari d’estiu fins a mitjans de setembre. Aquest horari és el següent:
De dimarts a dissabte de 10 a 14 h. i de 17,30 a 19,30h.
Diumenge de 11 a 14h.
Dilluns i festius tancat
També a partir del 2 de maig i fins el mes de juny, l’Oficina de Turisme de la platja (intersecció Passeig Marítim - Avinguda Mediterrani) estarà oberta els caps de setmana amb l’horari següent:
Dissabte i diumenge de 11h a 14h.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!