SANT PERE DE RIBES

R&M Associats guanya el concurs Empresa 2009

Enguany s’hi han presentat una vintena de candidatures i s’han repartit més de 7.000 euros en xecs de publicitat, disseny gràfic, formació i assessorament

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

A l’edició d’enguany hi han participat un total de 20 projectes empresarials, entre persones emprenedores i empreses amb experiència ubicades a Sant Pere de Ribes. La totalitat dels premis que s’han repartit tenen un valor superior als 7.000 euros, si bé els principals premis han estat xecs de disseny gràfic valorats en gairebé 1000€ i xecs per fer publicitat per valor de 2000€. A més, s’han repartit xecs de formació i assessorament personalitzat.

Coincidint amb la 5a edició del certamen, que en edicions anteriors es deia Concurs de Dones Emprenedores, enguany s’ha renovat i ampliat a tres categories de premis per donar cabuda a tots aquells projectes empresarials que s’han iniciat en el darrer any al municipi i afavorir així la participació d’un major nombre d’emprenedors i empresaris. Per aquest motiu, s’han atorgat el Premi Dona Emprenedora, el Premi Sector Empresarial i el Premi Consolidació Empresarial.

En el primer dels casos, el Premi Dona Emprenedora ha estat per l’empresa d’assessorament comptable, laboral i jurídic R&M Associats. L’empresa Natural Òptics Ribes ha guanyat el premi sector empresarial i el celler la Torre del Veguer ha estat guardonat com a consolidació empresarial.

Entre d’altres aspectes, s’ha valorat la vviabilitat del projecte, els llocs de treball creats, la innovació, l’adequació a les necessitats i demandes del mercat del territori i les mesures de prevenció ambiental, riscos laborals, igualtat d’oportunitats, conciliació de la vida familiar i laboral, etc.

A l’acte hi van assistir l’alcalde, Josep Antoni Blanco; la regidora de Promoció Econòmica, Gemma Gallego; el president de la Delegació al Garraf de la Cambra de Comerç de Barcelona, Jordi Gálvez; i el president de l’Associació d’Empresaris de l’Alt Penedès, el Baix Penedès i el Garraf, Xavier Cardona; i la consellera de l’Associació Dones d’Empresa, entre d’altres.

Aquest concurs empresarial es va crear fa cinc anys adreçat a Dones Emprenedores amb l’objectiu de fomentar l’autoocupació femenina i la inserció de la dona en el món laboral. Enguany s’ha obert i ampliat a tot el sector empresarial del municipi, principalment als nous emprenedors, tot consolidant-se com a punt de referència per a les noves empreses. D’aquesta manera, el concurs s’està convertint en un element dinamitzador socioeconòmic.

RESULTAT DEL CONCURS EMPRESA 2009


PREMI DONA EMPRENEDORA
R&M ASSOCIATS SCCL
Assessorament comptable, laboral i jurídic a empreses i particulars

Participants: MARGARITA DOMINGO ALCARAZ . Ma. JOSÉ PONCE TOMÁS. RAQUEL GONZÁLEZ HERRERA


PREMI SECTOR EMPRESARIAL
EMPRESA : NATURAL ÒPTICS RIBES
Venda material òptic. Servei optometria. Assessorament imatge.
Participant: ÀNGEL MARTÍNEZ JURADO


PREMI CONSOLIDACIÓ EMPRESARIAL
EMPRESA : TORRE DEL VEGUER
Celler elaborador vi.
Participant: MARTA ESTANY BUFILL

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local