SITGES

3r Vins&Blogs de la Penedesfera

La comunitat de blocaires es vol donar a conèixer a través de la Penedesfera

VD Imatge d'arxiu de les Jornades

VD Imatge d'arxiu de les Jornades

Aquest és un espai únic de Sitges que des de la Penedesfera –la comunitat de blocaires i interessats en les TIC i web 2.0 de l'Anoia, l'Alt i Baix Penedès i el Garraf– es vol donar a conèixer. D'aquesta manera es vol ajudar així a que el projecte del Centre d’Interpretació de la Malvasia, el qual inclou el característic celler, sigui una realitat.

La jornada començarà a les 10 hores amb la tradicional conversa blocaire a la Capella de l’Hospital. Seguidament hi haurà una visita guiada als assistents a càrrec de l’Àngels Parés, autora d’un reconegut estudi sobre l’Hospital de Sant Joan Baptista i membre de la Junta Directiva de l’Institut d’Estudis Penedesencs, entitat que convoca aquest Vins&Blogs. Finalment amb el tast de la genuïna Malvasia de Sitges es donarà per finalitzada la reunió, la qual s'organitza gràcies a la col.laboració de la Fundació Privada Hospital Sant Joan Baptista de Sitges.

Després d’haver celebrat els anteriors Vins&Blogs a l’Hostal del Castell de Gimenelles de Sant Jaume dels Domenys i a les Caves Castellroig de Subirats, tenir com a esceneri l’Hospital de Sant Joan Baptista de Sitges, pertanyent a una entitat amb 700 anys d’història, el converteix en un esdeveniment molt singular. Cal tenir en compte que es desenvoluparà la conversa sobre el que es parla a internet en una capella modernista, la qual precisament aquest any celebra el seu centenari.

Les 3es Jornades de la Penedesfera, a celebrar-se a l'estiu en una seu que s'anunciarà properament, seran un dels temes que es tractaran. Com als anteriors Vins&Blogs l’entrada és gratuïta i està convidada qualsevol persona amb un bloc a internet sigui vinculada a la Penedesfera o no, només cal confirmar l’assistència a l’esdeveniment creat a la xarxa social Facebook.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local