VD. Gravació del programa 'Quadern de Vitàcola'
Redacció |
28-06-2011 13:17
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El proper dilluns 4 de juliol, Canal Blau Maricel TV estrena el docu-show “Quadern de Vitàcola”. Un programa que descobreix la part del vi que no ens arriba a la taula de casa: des de com s'escull el tipus d'ampolla, perquè s'elabora d'una determinada manera un vi, o com es decideix el disseny d'una etiqueta, fins als pensaments, vivències, anècdotes i la presentació del vessant més personal i humà de propietaris, treballadors o familiars per arribar a l'ànima, el cor del vi.
Fruit del pas pels diversos cellers neix "Quadern de vitàcola": un diari personal escrit per la sommelier Carme García en format audiovisual, i traçat en un to distès, divertit i humà que obrirà a tots els teleespectadors. Un camí que no recorre sola, atès que va acompanyada d'una veu que dóna un punt de vista diferent, de vegades aportant informació i d'altres posant en compromís la bitàcola d'aquest quadern.
"Quadern de vitàcola" és una producció de Sintagmes Audiovisuals que s'emetrà per Canal Blau Maricel TV cada dilluns de juliol i agost a les 21h, en repetició els diumenges a les 20.30h. Es visitaran cellers del Garraf, l’Alt Penedès i les Terres de Tarragona: Agustí Torelló, Can Ràfols dels Caus, Segura Viudas, Gramona, Albet i Noya, Valldosera, Vilarnau, Altavins i Joan d'Anguera.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!