VNG

Mahle preveu reduir la seva producció en un milió d'unitats l'any vinent

La fàbrica de Vilanova preveu passar de produir 3,5 unitats de segments per al motor de l'automòbil a 2,5



Aquestes previsions han fet que la direcció de Mahle hagi augmentat l'ERO de suspensió temporal de 300 treballadors que va iniciar en 2009. De fet, s'ha presentat un de nou amb les mateixes condicions que l'anterior, segons els sindicats. L'ERO és per a un màxim de 180 dies, però descomptant els que ja s'hagin utilitzat aquest any.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local