Cloenda de la Casa d’Oficis i inici d’una nova edició. Ajuntament del Vendrell
Redacció |
El Vendrell
13-01-2016 09:02
L’EINA del Vendrell engega una nova edició del programa Casa d’Oficis dedicat a l'especialitat d'Imatge i so i en el qual adreçada a vuit joves d’entre 16 i 24 anys, que hagin finalitzat l’ESO, però que no continuen cap estudi reglat.
El programa, amb una durada de dotze mesos, representa la continuïtat d'altres edicions anteriors i té com a objectiu possibilitar la incorporació al mercat laboral de joves amb una formació limitada a estudis de secundària. La voluntat del projecte és facilitar als joves participants coneixements tècnics i pràctics sobre les matèries d'imatge i so, amb la doble finalitat de millorar la seva ocupabilitat i estimular-los per a la continuació d'estudis reglats en cicles formatius específics.
La formació teòrica s'acompanya en tot moment d'activitats pràctiques, en les quals els alumnes elaboren continguts i material audiovisual referent a diferents activitats dutes a terme a L’EINA, així com de produccions pròpies.
El programa Casa d'Oficis està cofinançat pel Departament d'Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya, el Fons Social Europeu i l'Ajuntament del Vendrell.
Aquesta setmana, en la presentació d’aquesta nova edició també va tenir lloc la cloenda de l’anterior Casa d’Oficis amb el lliurament de diplomes.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!