Nit de l'Empresa

Una cinquantena de candidatures opten als Premis ADEPG 2016

En el marc de la Nit de l’Empresa, el proper 29 d’abril, a l’Hotel Melià Sitges, es desvetllarà el veredicte del Jurat dels Premis ADEPG 2016

Premis ADEPG 2015. ADEPG

Premis ADEPG 2015. ADEPG

Innovació, Internacionalització, Comunicació, Compromís social, Cultura d'empresa i Iniciativa de nova creació són les categories que enguany es reconeixeran als Premis ADEPG 2016.

El comitè dels Premis ADEPG ha recollit enguany una cinquantena de candidatures que ara el Jurat, composat per persones vinculades a l’entitat i al territori, haurà de valorar quines són les empreses mereixedores dels ducs en cadascuna de les categories.

A més, el Jurat té la feina de decidir quina és l’Empresa de l’Any 2016. En la darrera edició de la Nit de l’Empresa es va crear aquesta nova distinció que va recaure en el Càmping Vilanova Park, ubicat a Vilanova i la Geltrú.

En la Nit de l’Empresa també es lliuraran els reconeixements al Jove Emprenedor 2016 i el Premi Estela Dona Emprenedora, tots dos promoguts respectivament pels col·lectius Joves d’Empresa i Dones d’Empresa de l’ADEPG.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local