Vilafranca serà la seu de la V Trobada del Fòrum Mundial de Cooperatives Vitivinícoles. EIX
Redacció |
Vilafranca del Penedès
03-05-2016 13:49
Vilafranca del Penedès serà la seu de la V Trobada del Fòrum Mundial de Cooperatives Vitivinícoles del 14 i el 18 de maig. Aquest forum té per objectiu d’establir ponts entre les cooperatives amb major representació i dimensió de les principals zones de producció vitivinícola del món, i donar peu a una major col·laboració en el mercat global del vi i a favor del sector vitivinícola mundial.
L'esdeveniment serà organitzat per CEVIPE, el Centre Vinícola del Penedès com a membre fundador. Juntament amb CEVIPE, a l'esdeveniment també hi prendran part totes les cooperatives fundadores del “Foro Mundial de Cooperativas Vitivinícolas”: FECOVITA, (Argentina), VINADEIS, (França), FECOVINHO,(Brasil), BACO, (España), actualment, DECOOP. Juntament amb les cooperatives fundadores hi participen cooperatives de diferents zones vitivinícoles d’arreu del món com son: LA RIOJANA, (Argentina), CAPEL, (Xile), CAVIRO,(Itàlia), CENTRO DE VITICULTORES DEL URUGUAY, (Uruguai). A més es preveu la propera incorporació de Cooperatives tant de la resta de països productors de la UE (Alemanya, Portugal, etc.), como dels principals països productors de la resta del món, entre d’altres : Sudàfrica i Estats Units.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!