Un nen de San Ildefonso cantant el segon premi de la Rifa de Nadal, el 04536. ACN
ACN |
Madrid
22-12-2016 12:11
La grossa de Nadal és el 66513 i un any més ha passat de llarg a Catalunya. Aquest any la grossa, valorada en 4 milions d'euros la sèrie, ha sortit a les 11.57h i ha caigut íntegrament a Madrid, Concretament, les 165 sèries del 66513 s'han venut a l'administració situada al Paseo de la Esperanza, número 4. L'any passat, la grossa també va caure íntegrament a una sola població, a Roquetas de Mar (Almeria).
Més informació
- Una papereria de Calafell celebra la venda d’una part del segon premi de la grossa de Nadal, sense rastre dels afortunats
- Un altre cinquè premi, el 19152, toca a Sort, Barcelona, Sant Salvador de Guardiola, Mataró, Figueres i Mollerussa
- El primer cinquè premi, el 22259, esquitxa Barcelona, Esplugues, Sant Andreu de la Barca, Llançà i Lloret de Mar
- El 59444, un quart premi de la rifa de Nadal, cau parcialment a Barcelona, Manlleu, Sort, Roses i Batea
- Tot a punt per la Rifa de Nadal 2016, que reparteix 2.310 milions d'euros en premis
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!