Vilafranca acollirà diumenge una nova edició de la Festa del Xató. Ajuntament de Vilafranca
Redacció |
Vilafranca del Penedès
07-02-2017 18:50
El proper diumenge 12 de febrer la rambla de Sant Francesc de Vilafranca acollirà una nova edició de la Festa del Xató, la única cita del calendari de la Ruta del Xató, on es poden degustar les diferents varietats d’aquest popular plat de les nostres contrades: de Vilafranca, Vilanova, El Vendrell, Sitges i Calafell.
En total se serviran unes 2.250 racions de xató de les diferents varietats en les carpes que se situaran a la rambla. Els preus seran els següents:
- Tiquet Complert: 8,50€, que inclou 2 racions de Xató, 1 copa, 1 degustació de vi i aigua, 1 ració de pa + jocs de coberts (+ bossa de regal fins exhaurir existències)
- 1 ració de xató. 4.00€
- 1 repetició de vi. 1,50€
- 1 copa buida de vi. 1,00€
La degustació del Xató es podrà fer entre les 11h i les 14,30h. A les 11h està previst un taller infantil per aprendre a fer xató. A les 12,30h es farà el 2n Xató Tapa, Concurs de tapes creatives de xató.
Durant tot el matí hi haurà a la rambla de Sant Francesc jocs gegants per a tota la família, el Mercat d’Artesania, Brocanters i Pintura i una trobada de motos Harley-Davidson.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



