Flash

La gastronomia medieval s'estudia a Sitges

La comissió Almogàvers i Malvasia 700 anys organitza aquestes jornades

Dins d'aquest cicle gastronòmic s'organitzaran xerrades teòriques sobre estris, ingredients, espècies, receptes, tècniques de cocció i de conservació dels aliments, etc., però també es faran tallers pràctics a través dels quals s'aprendran diferents receptes.

Divendres 23 hi haurà un dinar-degustació a càrrec dels professors de l'Escola: Jesús Querol, Paco Chicón, Jordi Pinyol, Rafael Llin, Imma Fayos, Iván Martínez; que serà obert a tot el públic. Consistirà en
escabetx de peix blau, potatge de porrada, ast de cuixa de porc amb salsa verda medieval, menjar blanc, dolços medievals, tot acompanyat de vi aiguamel i malvasia.

Però també es faran conferències: a càrrec de l'historiador Antoni Riera Melis (Les espècies en la cuina medieval), el vilanoví Francesc Murgadas (Els receptaris medievals, cuines i menjadors), i Josep Mercader (Anècdotes de la cuina medieval).

Les persones interessades en assistir-hi poden reservar la seva plaça abans del 20 de gener trucant al telèfo 93 894 37 12. El preu de les jornades és de 30 euros.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local