ACN |
Sant Pere de Riudebitlles
12-07-2019 00:08
Els treballadors de la fàbrica de packaging que Ds Smith Dicesa té a Sant Pere de Riudebitlles han donat per trencades les negociacions amb la direcció i han anunciat noves aturades parcials. CCOO ha lamentat que hagi fracassat la segona reunió a Inspecció de Treball, convocada després de les primeres mobilitzacions amb què la plantilla demana millores salarials. “La multinacional s’enroca en les seves postures inicials”, han criticat els treballadors, que han anunciat noves aturades de quatre hores per torn pels dies 12, 15, 17 i 19 de juliol. En paral•lel, el dilluns 15 de juliol es manifestaran davant l’empresa i també a les portes de l’Ajuntament de Sant Pere de Riudebitlles.
Més informació
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!