Crisi a la indústria

El comitè de Saint-Gobain reclama la creació d'una comissió per garantir la recol·locació de la plantilla

Els treballadors demanen que el període de negociació s'allargui fins al 22 d'octubre

Pla obert de la mediació entre treballadors i direcció de Saint Gobain al Departament de Treball, el 20 de setembre del 2020 . ACN

Pla obert de la mediació entre treballadors i direcció de Saint Gobain al Departament de Treball, el 20 de setembre del 2020 . ACN

El comitè d'empresa de Saint-Gobain de la cristalleria de l'Arboç reclama la creació d'una comissió de seguiment per tal que es garanteixi la reubicació del 100% de la plantilla. Els treballadors han denunciat que l'empresa només els ha lliurat un llistat amb 30 vacants fora de Catalunya que podria limitar la recol·locació dels empleats. En la reunió mantinguda aquest dijous al Departament de Treball, on s'ha signat l'esborrany acordat el 8 de setembre, els representants sindicals també han demanat que el període de negociació s'allargui fins al 22 d'octubre. Segons han informat des del comitè, l'empresa considera innecessari prolongar aquest termini. Ambdues parts es tornaran a reunir dimecres que ve.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local