El Vijazz 2026 presenta els tastos i maridatges i posa a la venda les activitats de pagament. EIX
Redacció |
Vilafranca del Penedès
18-06-2026 11:22
El Vijazz 2026, el festival que marida grans noms del jazz internacional amb els vins i caves del Penedès, ha presentat la programació dels tastos i maridatges i ha posat a la venda les entrades per a les activitats de pagament de la nova edició.
Tot i que els concerts de l’Escenari Principal Jaume I són gratuïts, el festival ofereix diverses propostes complementàries de pagament, com el cicle Elles i el Jazz, els tastos i maridatges al Casal Societat – La Principal i l’Enojazz, que actua com a prèvia del certamen. Les entrades ja es poden adquirir a la web oficial www.vijazzpenedes.com.
El cicle Elles i el Jazz, que tindrà lloc al Claustre de Sant Francesc de Vilafranca del Penedès, comptarà amb les actuacions d’Estefane Santos Quintet, Camarada Ventura i Marta Garrett, en un format íntim amb aforament limitat.
Pel que fa a l’Enojazz, tornarà a estar protagonitzat per les big bands de l’Escola Municipal de Música M. Dolors Calvet, que enguany compartiran escenari amb el saxofonista Perico Sambeat.
La platea del Casal Societat – La Principal es consolida com a Sala de Tast del Vijazz, amb una àmplia oferta de propostes gastronòmiques i enològiques que inclouen maridatges d’ibèrics, formatges, sushi i productes del territori, així com tastos especials dedicats a la Ruta del Vi Penedès i a diferents denominacions d’origen.
El Vijazz 2026 se celebrarà els dies 3, 4 i 5 de juliol a Vilafranca del Penedès i comptarà amb caps de cartell internacionals com Incognito, Nubya Garcia i esperanza spalding, consolidant el festival com una de les cites culturals i enoturístiques de referència del país.
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara!