Pancarta d'homenatge al vilafranquí Pau Pérez. Eix
Ramon Filella |
Vilafranca del Penedès
05-09-2017 18:21
F.C.Vilafranca i Moja estan preparant un partit d'homenatge a Pau Pérez, el vilafranquí assassinat en els atemptats de Barcelona del passat 17 d'agost. Les dues directives s'han posat en contacte amb la família per a plantejar aquesta possibilitat i començar a definir els detalls. En principi, si no hi ha canvis, el partit d'homenatge es jugarà el proper dia 24 d'aquest mes de setembre i enfrontarà Atlètic Vilafranca i Moja, els dos equips en els que va militar Pau Pérez en la seva època de jugador. Falta especificar si el duel es disputarà al municipal vilafranquí o al municipal dels Pins de Moja.
El president del F.C.Vilafranca, Joan Soler, ha explicat que “hem d'acabar de concretar diversos aspectes, però la idea és que en el partit hi participin, a més de membres de les actuals plantilles, antics jugadors dels dos clubs que van coincidir amb Pau Pérez en els terrenys de joc”. Per la seva banda, Manel Ortiz, president del Moja, ha assenyalat que “en els propers dies acabarem de quadrar el programa i el difondrem perquè volem que aquest partit es converteixi en un tribut molt especial per en Pau i en una manera també de recolzar a la família”.
Pérez va començar jugant a les categories inferiors de l'Atlètic Vilafranca on va anar escalant fins arribar al primer equip. Al Moja hi va militar durant dues temporades, entre els anys 2010 i 2012. El 2012 va deixar definitivament la pràctica del futbol federat. El seu germà, Guille, també va formar part de la pantilla del club d'Olèrdola fins fa dos anys.
Més informació
- El conseller de la Presidència, Jordi Turull, signa el llibre de condolences per Pau Pérez a Vilafranca
- Vilafranca del Penedès obre el llibre de condolences per la mort de Pau Pérez
- La basílica de Santa Maria de Vilafranca es queda petita per dir l'últim adéu a Pau Pérez
- Younes Abouyaaqoub va fugir de les Rambles caminant fins a la Zona Universitària, on va apunyalar Pau Pérez
- L'Ajuntament de Vilafranca lamenta profundament la mort del vilafranquí Pau Pérez, víctima de l’atemptat terrorista
- El FC Vilafranca fa un sentit homenatge a Pau Pérez, assassinat al seu vehicle arran dels atemptats
- Vilafranca inaugurarà un monòlit en memòria de Pau Pérez, víctima dels atemptats de les Rambles
- Plantada d'oliveres a la muntanya de Sant Pau en record del vilafranquí Pau Pérez, víctima dels terroristes de Barcelona
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!- atemptat
- FC Vilafranca
- Moja
- Pau Pérez
- Avinyonet del Penedès
- Castellet i la Gornal
- Castellví de la Marca
- El Pla del Penedès
- Font-rubí
- Gelida
- La Granada
- Les Cabanyes
- Mediona
- Olèrdola
- Olesa de Bonesvalls
- Pacs del Penedès
- Pontons
- Puigdàlber
- Sant Cugat Sesgarrigues
- Sant Llorenç d'Hortons
- Sant Martí Sarroca
- Sant Pere de Riudebitlles
- Sant Quintí de Mediona
- Sant Sadurní d'Anoia
- Santa Fe del Penedès
- Santa Margarida i els Monjos
- Subirats
- Torrelavit
- Torrelles de Foix
- Vilafranca del Penedès
- Vilobí del Penedès